Sælgere

Squads kan med stor troværdighed sælge dit produkt. Deres attraktive ydre og deres smilende personlighed vinder forbrugernes opmærksomhed, hvilket følges op af deres salgskompetencer.
Læs mere

Alle kunde- og forbrugerforhold starter et sted. Der er en højere barriere for en forbruger for at købe et produkt, som hun aldrig har prøvet før i forhold til produkter, som hun har tillid til og kender kvaliteten af. Med sampling kan man således sige, at denne barriere bliver nedbrudt, idet forbrugeren får lov til at smage/prøve et produkt og på den måde er sikker på, at hun ikke køber katten i sækken. Det betyder, at sampling gør det svære førstegangskøb en hel del lettere – i hvert fald, hvis der står en dygtig Squad og taler med forbrugeren.

Hos Girlsquad går vi meget op i at salgstræne vores Squads, således at de leverer de bedst mulige resultater, når de er ude på opgaver. De er via vores Academy trænet i salg med udgangspunkt i AIDA og EFU modellen. De er bevidste om kropssprog og ved, hvordan man skal henvende sig til forskellige forbrugertyper. Kommunikation, behovsafdækning og målrettet argumentation er ligeledes en del af deres kompetencer.

Squads giver dine potentielle kunder en god oplevelse, som bidrager til, at der skabes et behov hos dem, og at dit produkt bliver top-of-mind hos dem. For os er det alfa omega, at forbrugerne får et godt og loyalt forhold til dit produkt, således at de fremover vælger dit produkt fremfor konkurrenternes.

VIL DU VIDE MERE? KONTAKT: Maja Fabricius, Key Account Manager, tlf. 22 20 89 14 eller mafa@girlsquad.com.