Girlsquad samarbejder med Dansk Reklamefilm, som ejer 43 landsdækkende biografer og sidder på 74 % af det samlede billetsalg i Danmark.
Undersøgelser viser, at biografpublikummet er en særligt kommercielt attraktiv målgruppe, fordi den kan være vanskelig at nå med andre medier. Det gør promovering i biografer til en ekstra spændende location til at skabe opmærksomhed omkring dit produkt.
Den typiske biografgænger ankommer som oftest til biografen i god tid, hvilket betyder at forbrugeren er mere åben og positiv overfor at lade sig inspirere, smage eller prøve dit produkt inden filmstart. Det giver samtidig mulighed for at målrette promoveringen en konkret målgruppe, fordi selve filmen kan give en stærk indikation af biografgængerens køn, alder, interesser osv.
Vores værtinder er det professionelle og smilende bindeled mellem forbrugeren og dit produkt. Vi har blandt andet hjulpet Somersby, Volvo og Gammel Dansk med at skabe opmærksomhed samt øget salg via promovering i biografer.